21 Mayıs 2015 Perşembe

Bursa Temel Lisesi

Bursa' da Temel Lise olarak faaliyete geçecek olan Gökçe Hazırlık Lisesi eğitim sektöründeki dershanecilik sürecinde pek çok başarılara imza atmış öğrencilerini herhangi bir üniversiteye değil hedefledikleri üniversitelere yerleştirerek misyonu ve vizyonu gereğince başarıya ulaşmış bir kurumdur. Gökçe Hazırlık Lisesi dershanelerin kapanmasıyla Anadolu ve meslek liselerine alternatif olarak doğmuş bir eğitim kurumudur.
2015-2016 eğitim öğretim yılında hazırlık lisesi olarak devam edecek olan Gökçe ailesi, hedef odaklı hizmeti, üniversite sınavı odaklı eğitim anlayışı ve kendine özgü öğrenme modeliyle siz velilerimiz ve öğrencilerimizin gülen yüzü olmaya devam ediyor.
Gökçe Hazırlık Lisesi yeni eğitim-öğretim döneminde okul ve dershane eğitimini birleştirerek öğrenciyi de veliyi de maddi manevi birçok sıkıntıdan kurtarıyor. Gökçe Hazırlık Lisesi öğrencisi tam gün eğitim imkanıyla derslerden ödevlere tüm çalışmalarını okulunda yaparak kontrollü eğitim sisteminde daha az zahmetle daha yüksek başarı elde ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder