19 Şubat 2015 Perşembe

Isı Yalıtımı (Mantolama)

A Akademi enerji firması olarak mantolama işlemi yapılırken verdiğimiz hizmetler şunlardır:

  • Bina ısıtma sisteminin performansının tespit edilmesi.
  • Merkezi ve/veya Ferdi Sistem hakkında mali ve teknik bilgilerin üretilmesi.
  • Bina enerji etüdünü yaparak TS 825' e göre genel ve TS 2164' e göre özel şartlar çerçevesinde “Bina Isı Yalıtım” projesi hazırlanıp rapor olarak sunulması.
  • Yoğuşma / Buharlaşma tahkiki ve diğer şartların gerekleri için yalıtım uygulama şartname dosyası kullanıma hazır bir şekilde temin edilmesi.
  • Kullanılacak yalıtım malzemelerin TS 825' e uygun olup olmadığı konusunda tespit işleminde yardımcı olunması.
  • Isı Yalıtım yüklenici firma seçilirken teknik destek verilmesi.
  • Isı yalıtım uygulamasının şartnamelere uygunluğu konusunda denetim desteği verilmesi.
  • Kat maliklerinin aldığı karar doğrultusunda, bağımsız bölüm bazında, yapılacak masrafa paralel olarak ödeme planına esas masraf dağılımının çıkartılmasının yapılması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder